2008. dec. 15.

Kínai kaja

Ma voltam kínai étteremben... és ettem. Kikértem a legolcsóbb levest ami az étlapon volt. Nekem kihoztak egy dióhéj nagyságú tálkában valami levet. Egész addig fel voltam háborodva, hogy milyen kicsi a tányér amíg meg nem néztem a tartalmát. Hát úgy nézett ki, mintha az alien nyálába belevágták volna a belső szerveit. Mellesleg a kanál megállt benne. Mivel vagyok annyira zsugori és kicsinyes, hogy megeszem, ha már pénzt adtam érte, elkezdtem kanalazni... Nem volt valami kellemes érzés... Semmilyen hasonló ízt a számban még nem éreztem. Olyan volt, mint a vagdalt giliszta zselatinban, megfűszerezve. Nagy erőfeszítések árán megettem. Pár perc múlva, miután a fiss levegő kicsit helyre hozott, fura érzést éreztem a gyomromban. Mintha az alien darabok összeáltak volna és elkezdek volna mozogni bennem. Szerintem ez a terhességhez közeli érzés volt addig amíg ez a valami ki nem akart volna jönni. Ezzel csak az volt a baj, hogy nem fent, nem lent, hanem vízszintesen indult meg. Kétségbe esésemben megettem egy kókuszos kiflit, azt eméssze a fránya és, eddig hatott. Este azért beveszek egy kis szódabikarbónát... Remélem megérem a reggelt! Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések: