2008. okt. 29.

Vonaton


Kocsárdon felültem egy vonatra, abban a hitben élve, hogy Kolozsvárra megyek. Meglepve tapasztaltam, hogy Tövisen a kalauz tessékelt le a vonatról.
A lejjebb leírtakat a Tövis Kolozsvár vonaton tapasztaltam( nem a legjobb passzban voltam).
10:48 A szemben ülő paraszt bácsi elszólja magát: Doamne iarta-ne! És bevett egy darab szalonnát a büdös szájába!
10:52 A magát süketnek tetető nő letett mellém egy gyújtót, egy kulcstartót, egy pénztárcát. Kérdés: tegyem el mind fizetés nélkül vagy üssem is meg a nőt?
10:56 Olyat böfögött a paraszt bácsi, hogy belezöldültem! Ennek rohad valami a szájába!
10:59kor megírtam egy smst. Nagyon furán néztek rám, szerintem még nem láttak ilyet!
11:00 Hangok jöttek ki a paraszt bácsi nőstényének a szájából! Később megpróbálom jelbeszéddel felvenni velük a kapcsolatot( III. típusú találkozás)!
11:02 Megint böfögött! Most szarszag lett!
11:19 megálltunk Nagyenyeden, még több fura ember szállt fel a vonatra! Eyek nem viccelnek!
11:26 Miriszló falunál a szemben ülő hallgatag ember előre megfontolt szándékkal egy zacskóban aranyhalat húzott elő! Gondoltam meg akarta enni!
11:34 Az általános szarszag mellé most pisi szag is vegyült! Kezdem élvezni a vonatozást!
11:38 A szarszag meghozta az étvágyamat!
11:39 Felmerült bennem, hogy elkiabáljam magam: Szervusztok cigányok! De rájöttem, hogy ez ebben a helyzetben nem lenne egészséges!
11:42 Új arc a fedélzeten! Egy nő! A szemüvege kevés értelmet ad amúgy is pocsék arcának!
11:43 Mi lenne ha eltéríteném a vonatot? Fegyvernek használhatnám a paraszt bácsi szájszagát, ami öt méteres körzetben GYILKOL!
11:50 Most érkeztünk vissza Kocsárdra, itt ültem fel a rossz vonatra! Különböző érzelmek kavarognak bennem: düh, utálat, idegbaj, hányinger( az említett illatok miatt)!
11:56 …Fecioara Maria naste…Részlett két kisgyerek kéregető énekéből. Aztán kaját és pénzt kértek. Már csak az volt a kérés, hogy csekket vagy kajabont elfogadnak-e? A szomszéd néni adott nekik egy banánt, a szemüveges nő aprót, a paraszt bácsi meg leállt velük alkudni a banánra!
12:25 Valami no name faluban felszálltak valami élőlények és még érthetetlenebbül kezdtek beszélni. Lehet nemcsak térben, hanem időben is utazunk!
12:43 A paraszt bácsi szeméből könny csordult! Vajon miért? Elfogyott a szalonnája? Szegény…!
12:45 Tunelben a bakter részeg! Mily meglepő…De vidáman hadonászik a zöld táblácskájával!
12:53 A nemrég jött újabb paraszt bácsi cipőjén található háromrétegű tehénszar körme alatt is felfedezhető!
12:55 A paraszt numero 1 (muszáj volt számolnom már) hirtelen felállt, de rájött, hogy nem tudja hova akar menni, ezért ugyanezzel az elszántsággal visszaült!
13:05 A paraszt numero 1 és családja Apahidán elhagyta a vonatot! Érzékeny búcsút vett és leszálltak! Mindjárt én is elérzékenyülök!
13:07 Paraszt numero 2 elaludt vagy meg is hallt? Remélem még nem indul bomlásnak!
13:11 Eszembe jutott harangozó Teri nagy slágere: Szeretném a homokórát megállítani!...
13:14 Majdnem leszálltam egy faluban! Hogy lehet összekeverni Kolozsvárt egy faluval?
13:17 elment mellettem egy foga nem volt, de volt egy zöld sípja! Biztos megérte a cserét!
15:32 Kolozsváron várok a vonatban, remélhetőleg a jó vonatban! Az egyik kalauz fél liter sört dugdos a vészféknél! Igaza van, vészhelyzetben nem árt egy kis szíverősítő. Ha kiderül, hogy rossz vonaton ülök akkor meg is iszom!
17:25 A sejtésem beigazolódott! Egér van a kabinban! Mi jöhet még?
Végül hazaértem!

1 megjegyzés:

nyina nyina írta...

a Gyergyai kurszát kéne eccer kipróbáld...

kiagyaltunk már neked egy Lóbel díjat ezekért a cucc kis írásokért...